divendres, 3 de juny del 2011

Carta oberta al "senyor" Manuel Villalta Carreguí



Amb data 11 d'abril passat i en aquest mateix blog vaig “penjar” un escrit sota el títol “Fins els picarols” que n'estic segur vostè no va llegir perquè durant més d'un any m'ha estat dient que tenia problemes amb internet.

És per això que vull reproduir-ne part de l'esmentat escrit després d'haver tingut noticies de la seva docta intervenció en roda de premsa avui 3 de juny en la que dona la culpa de la majoria absoluta del PP a Vinaròs a Lluís Batalla i a mi mateix:

“El culpable de no haver arribat a un acord a tres bandes de cara a les eleccions del proper 22 de maig NO SÓC JO.


L'afany de protagonisme, la manca de humilitat, posar les sigles pel davant, perdre de vista la realitat personal i de cada grup per arribar a una situació de no retorn no ha estat cosa meva.

A una negociació hi ha que anar a posar damunt de la taula propostes serioses. Propostes de programa i de persones per formar un equip de treball amb garanties.

No se pot anar exigint coses que no poden ser en base a propostes que no poden ni podran ser assumides pels demés que estan a la taula.
Quan algú arriba així.... per molta bona voluntat d'enteniment que hi hague arriba un moment en que s' ha de dir PROU.


En una negociació entre representant de partits, suposadament d'esquerra, no es pot insinuar que "pot ser hauria que donar-li el govern al PP".

Entre persones civilitzades no se pot anar, amb una manca total d'ètica, intentant posar uns contra els altres quan els uns o els altres no estan presents.


Mai se pot contar als companys de partit coses diferents a les que han succeït per tal de justificar el teu fracàs.

Mai qui no ha fet res pot voler, de sobte, fer-ho tot i imposar les seues regles al joc.

Mai quan les coses no surten com tu vols hi ha motiu suficient per retirar la salutació o girar-li la cara a una altra persona.

Esquerra Vinaròs i els Verds del País Valencià anirem junts a les eleccions municipals del 22 de maig perquè voliem i volem sumar esforços i se presentarà una llista en la que tots els seus components som de Vinaròs, de persones, no de títols acadèmics. Persones a les que els agrada la política i des de les seues idees treballar pel seu poble


Totes les altres històries les haurà d'explicar una altra gent.


Perquè no m'agrada gens que algú pose a la meua boca paraules que no he dit...ni m'apunte coses que no he fet...n'estic fins els “picarols” de callar i aguantar el pal de les veles d'un vaixell que no és el meu.

Salut i República

Ramon Adell”


Vull afegir a aquest text un comentàri bàsic i que m'omple de satisfacció: Un membre de la llista que vostè va encapçalar a les eleccions del passat 22 de maig “perque EU té l'obligació històrica de presentar llista a Vinaròs (Marina Albiol)” ha tingut la noblesa de trucar-me per demanar disculpes per les seues (de vostè) declaracions a la premsa.

Vull agraïr-li l'apel·latiu de “dinosaure” que m'ha dedicat. Perque per arribar a ser dinosaure (en el sentit que he interpretat de les seues declaracions) hi ha que haver estat molts anys a la primera fila i/o tenir suficient edat per que t'ho diguen.

Suposo que vostè, que per edat també podria ser-ho, a mi m'ha dedicat la floreta pels anys que sóc en la vida política del meu poble.

I, definitivament, una pregunta i una reflexió:

S'ha plantejat perquè a les eleccions autonòmiques, Esquerra Unida, ha tret més vots que a les municipals?

Afortunadament ni jo tinc la culpa dels problemes de l'esquerra del nostre poble... ni vostè sol és Esquerra Unida a Vinaròs. I Lluís Batalla.... a treballar com regidor  a l'Ajuntament
.
Ramon Adell (tres de juny de 2.011)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada