dilluns, 11 d’abril del 2011

Fins els "picarols"





Perdó per davant per si a partir d'aquest moment molesto a algú.

N'estic fins "les dallonsses" de tenir la culpa de tot!!!
N'estic fart que hi hague qui m'acuse de ser el responsable que el PP arribes a l'alcaldia a 1995 (les persones que van assistir a les reunions de la negociació entre EU i PSPV saben que va passar.... mai no ho han explicat, mai ho explicaran i jo tampoc ho faré).

No sóc el responsable de la Moció de Censura que l'any 1998 se va presentar a l'ajuntament de Vinaròs, perquè que jo no era regidor a l'ajuntament.
Tampoc sóc responsable de la majoria absoluta del PP a la legislatura 1999/2003.
No vaig ser responsable del mal enteniment i de la mala relació entre Esquerra Verda i el Bloc a la legislatura 2003/2007 perque qui no assistia a les reunions setmanals o ho feia quan havíem acabat era el representant del Bloc i encara així vaig estar presentant propostes conjuntes a l'ajuntament fins l'ultim dia.

En l'èxit del qui volia donar-li l'alcaldia al PP en 2007 i no la va donar a canvi de 1600 € al mes pot ser si que tinc, i l'accepto, la meua part de responsabilitat perquè durant quatre anys vaig ser massa prudent.

La culpa de que no s'arribes a un acord electoral entre Els Verds-Esquerra Unida i Esquerra Vinaròs al 2007 tampoc no va ser meua.
I fins aquí hem arribat.
El culpable de no haver arribat a un acord a tres bandes de cara a les eleccions del proper 22 de maig NO SÓC JO.
L'afany de protagonisme, la manca de humilitat, posar les sigles pel davant, perdre de vista la realitat personal i de cada grup per arribar a una situació de no retorn no ha estat cosa meva.
A una negociació hi ha que anar a posar damunt de la taula propostes serioses. Propostes de programa i de persones per formar un equip de treball amb garanties.

No se pot anar exigint coses que no poden ser en base a propostes que no poden ni podran ser assumides pels demés que estan a la taula.

Quan algú arriba així.... per molta bona voluntat d'enteniment que hi hague arriba un moment en que s' ha que dir PROU.
En una negociació entre representant de partits, suposadament d'esquerra, no es pot insinuar que "pot ser hauria que donar-li el govern al PP".

Entre persones civilitzades no se pot anar, amb una manca total d'ètica, intentant posar uns contra els altres quan els uns o els altres no estan presents.
Mai se pot contar als companys de partit coses diferents a les que han succeït per tal de justificar el teu fracàs.

Mai qui no ha fet res pot voler, de sobte, fer-ho tot i imposar les seues regles al joc.
Mai quan les coses no surten com tu vols hi ha motiu suficient per retirar la salutació o girar-li la cara a una altra persona.

Esquerra Vinaròs i els Verds del País Valencià anirem junts a les eleccions municipals del 22 de maig perquè voliem i volem sumar esforços i se presentarà una llista en la que tots els seus components som de Vinaròs, de persones, no de títols acadèmics. Persones a les que els agrada la política i des de les seues idees treballar pel seu poble

Totes les altres històries les haurà d'explicar una altra gent.
Perquè no m'agrada gens que algú pose a la meua boca paraules que no he dit...ni m'apunte coses que no he fet...n'estic fins els “picarols” de callar i aguantar el pal de les veles d'un vaixell que no és el meu.

Salut i República

Ramon Adell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada